top of page
Jak cvičit na nástroj s úsměvem - prodejka 01.png

Jsou vaši žáci zahlcení spoustou aktivit a na cvičení už jim nezbývá čas?


Vyzkoušeli jste už všechno možné, ale stejně nevidíte výsledky, jaké byste si přáli?


Cítíte se vyčerpaní z toho, jak s nimi musíte procvičovat stále to stejné dokola?


Připadá vám, že dnešní žáky motivovat a nadchnout do hraní je nadlidský úkol?
 

Chcete se dozvědět

Jaké metody používat, aby bylo cvičení pro žáky přitažlivější a zábavnější?

Jak najít opravdovou motivaci, díky které si nástroj a hraní na něj skutečně oblíbí?

Jak žáky podpořit, aby doma sami od sebe častěji vzali nástroj do ruky?

Jak žáky aktivně zapojit do výuky, abyste z práce neodcházeli vyčerpaní, ale naopak svěží?

Zamyslete se na chvíli a představte si, jak by vypadaly lekce, kdyby Vaši žáci opravdu dobře a pravidelně cvičili:

úsměv.png

Mnohem více by Vás i žáky  bavily.

housle.png

Učení by vás nestálo tolik energie.

kostka.png

Zbyl by čas i na hry, improvizaci a další věci.

pohoda.png

Probíhaly by v daleko větší pohodě.

seštiy.png

Žáci by si zahráli mnohem více zajímavých skladeb.

"Motivovat dnešní děti ke cvičení je nadlidský úkol. Nebo není?"

Untitled_Artwork-3 3.png
Untitled_Artwork-3 3.png

Existuje spousta možností, jak na nástroj cvičit tvořivě i hravě tak, aby cvičení bylo lákavé.

Odborníci, kteří se cvičením zabývají, doporučují způsoby cvičení přátelské k mozku. Je skvělé, že je může dělat každý kdykoliv během dne, i když je na cvičení málo času.

V posledních několika letech vzniklo množství odborné literatury na téma efektivního cvičení, mentálního cvičení a dalších. Všechny jsou ale cizojazyčné. 

 

Tento kurz je naprosto ojedinělý a první svého druhu.

Konečně totiž přináší znalosti a informace o efektivním cvičení v češtině. Navíc jasnou a srozumitelnou formou. A to je skvělá zpráva pro všechny učitele i jejich žáky.

Cílem kurzu je přinést praktická cvičení, která využijete s žáky všech úrovní. Kurz obsahuje také inspirace z mé třídy, jež koncentruje to nejlepší z dvacetileté praxe pedagožky ZUŠ I KONZERVATOŘE.

Díky kurzu zažijete skutečnou proměnu.

A nejen vy sami. Vaše celá třída. Nebo dokonce celá škola.

 

Jen si to představte: Stojíte s kolegou na chodbě a sdílíte ty nejlepší strategie ke cvičení.

Tento kurz je totiž game changer. Budete mít po ruce zásobu návodů k okamžitému použití.

 

Zapomeňte na typickou otázku: "Cvičil nebo necvičil?"

Společně s žáky nebudete řešit, zda cvičili nebo ne. Budete si povídat o tom, jaké postupy využili a co by chtěli vyzkoušet příště. Nebude to jenom o vás, bude to o žácích, kteří se budou ptát a hledat co by ještě lépe fungovalo.

 

Tento kurz je totiž game changer. Změní váš pohled na cvičení.

Jana Slavíková
(pedagog hry na flétny)

"Kurzy jsou výživné, informace podávané velice příjemným, zajímavým a srozumitelným způsobem. Nadšení lektorky je přímo nakažlivé. Informace přínosné pro učitele i aktivní hráče. Moc děkuji za vše, co jsem se mohla díky Martině dovědět a také za předávání radosti z hudby a výuky."

Mária Macáková
(pedagog hry na flétny)

"Veľká vďaka za tento kurz, máte obrovskú schopnosť motivovať. Pre mňa je to "živá voda", ktorá mi nedovolí vyhorieť. Stále mám čo objavovať a podávať ďalej. Nerobím to preto, že musím, ale preto, že ma to baví."

foto Mária Macáková.jpg
foto Jana Slavíková_edited_edited.jpg
KDO PRO VÁS KURZ PŘIPRAVIL

Jmenuji se Martina Komínková. Jsem hudební lektorka a profesionální hráčka na flétny. ​Flétnová studia v zahraničí (hudební akademie v Hamburku, Krakowě a Linzi) se špičkovými profesory byla pro mne jedinečnou zkušeností, ze které stále čerpám a s radostí předávám dalším.

Ve své lektorské činnosti považuji za nejdůležitější zdůrazňovat, že výuka hudby má přinášet radost. A také že má probíhat tvořivou a inspirativní formou, která ve výsledku baví jak žáky, tak učitele.
Hru na zobcové flétny vyučuji přes 20 let (od roku 2001 na ZUŠ v Brně, a v letech 2009 - 2022 také na brněnské konzervatoři). 

Pravidelně přednáším v rámci DVPP na Konzervatoři Brno a KEA Olomouc (od 2009). V létě vedu třídu fléten na kurzech Letní Bystřická flétna (od 2009).

Martina pře knihovnou a repertoár 01_edited.jpg

Od roku 2021 pořádám kurzy online, ve kterých se hlavně učitelé mohou naučit např. metodiku výuky na zobcové flétny, jak využívat improvizaci a další témata. Především ale načerpat novou motivaci, inspiraci a podporu.
V poslední době jsem často zvána na ZUŠ v ČR i SR, kde vedu jednodenní semináře pro učitele i žáky.

​Proč jsem vytvořila tento kurz? 

Během mých studií mi velmi chyběly rady, jak efektivně cvičit. Cvičila jsem často i 5 hodin denně bez valných výsledků. Až později jsem zjistila, že správné cvičení vypadá zcela jinak.

Když se mi v loňském roce naskytla příležitost studovat v online kurzu s názvem Practise practising (Cvičte cvičení) u belgičana Barta Spanhova, jednoho z největších odborníků na toto téma, neváhala jsem ani chvíli. Kromě absolvování 2 kurzů, jsem prostudovala celou řadu publikací na téma efektivního cvičení, mentálního cvičení a dalších. Poté, co jsem zjistila, že neexistuje prakticky žádná literatura v češtině, jsem se rozhodla vytvořit tento kurz. Věřím, že může zcela zásadně pomoci mnoha učitelům a jejich žákům.

CO VÁS ČEKÁ V KURZU?

Celkem přes 60 minut videomateriálu, ve kterém se postupně podíváme na tato témata:

LEKCE 1: Motivace a proč to bez ní nejde?

LEKCE 2:Jak zapojit děti do výuky a vést je k samostatnosti?

LEKCE 3: Vztah učitele a žáka a jak souvisí se cvičením?

LEKCE 4: Z čeho se skládá cvičení na nástroj?

LEKCE 5: Zapojte hravost a tvořivost.

LEKCE 6: Mentální cvičení aneb jak cvičit bez nástroje.

LEKCE 7: Praktické tipy, které podpoří samostatné cvičení.

LEKCE 8: Nejčastější dotazy ke cvičení na nástroj?

náhled kurzu Jak cvičit na nástroj 02.png
náhled kurzu Jak cvičit na nástroj 01.png
Untitled_Artwork-3 3.png

"Každé dítě lze rozvíjet, záleží na tom, jak to děláte."

Shinichi Suzuki

Untitled_Artwork-3 3.png
Untitled_Artwork-5 2.png

"Kromě odborných znalostí, získáte na mých kurzech

velkou dávku inspirace a motivace,
takže 
budete odcházet s novou chutí do učení."

CO ŘÍKAJÍ UČITELÉ O MÝCH KURZECH ?

Moc se mi seminář líbil, nejdřív musím zmínit příjemnou a milou atmosféru, myslím, že jsme se tam všichni cítili moc dobře, a to je Tvoje zásluha. A oslovilo více témat, nejvíce v poslední době řešim samostatnost dětí při cvičení - naučit je přistupovat ke cvičení aktivně. Jsem vděčná za všechny tipy. Spousta inspirace ... Tak moc děkujeme, uvědomuju si, že to není jen tak, že jsou Tvé kurzy tak skvělé, je za tím spousta práce. 

Markéta Pivovarčíková, pedagog (účastnice přednášky DVPP Konzervatoř Brno)

Entuziasmus a radost s jakou se výuce věnujete je nakažlivá a úplně souhlasím s větou (varováním), že se může stát, že se “kurzisté” nakazí - a je to moc dobře! Doporučil bych všem, kteří mají zájem o zfl ale i hudbu a její taje jako takové.

Jakub Šefl, pedagog (účastník kurzu Základy hry)

Získala jsem mnoho nejen jako pedagog, ale i jako samotný hráč. Ten příval nápadů, energie a zapálení pro věc je natolik inspirativní, že doporučuji všem muzikantům i učitelům.

Tereza Veselá, pedagog (účastnice online kurzu Základy improvizace)

Dnešek byl super!! Určitě zkusím s některými žáky, respektive rodiči, prokonzultovat ten cvičící koutek. Někoho by to mohlo nakopnout, jiní mě nejspíš pošlou do háje, klasika, zkusíme, třeba se někteří chytí. Jinak na dlouhou debatu by určitě bylo to cvičení bez nástroje. Nějak si uvědomuju, že to v určité míře praktikuju, ale ne úplně vědomě. Ale zacílit se na to a mluvit o tom nahlas i s žáky, to je velmi inspirující myšlenka. Tak to ve mně dnes ulpělo asi nejvíc.

B. Matějová, pedagog (účastnice přednášky DVPP Konzervatoř Brno)

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY KE KURZU:

Pro koho je kurz vhodný?

Je vhodný pro učitele všech nástrojů i zpěvu.

 

Jak se ke kurzu dostanu?

Po zaplacení vám přijde ihned email s přístupovými údaji ke kurzu.

 

Lze jej hradit ze Šablon?

Tento kurz je předtočený, je bez přímé výuky, tedy nesynchronní formou. Proto nelze využít hrazení ze šablon. I přesto vám jej může váš zaměstnavatel (např. ZUŠ) zaplatit.

 

Probíhá kurz živě?

Kurz je předtočený. Videa a pracovní sešit si můžete projít vlastním tempem.

 

Jak dlouho budu mít přístup?

Ke kurzu máte přístup po dobu 12 měsíců od data zakoupení. Všechny soubory PDF si můžete stáhnout a ponechat pro sebe.

 

Co potřebuji mít za zařízení, abych mohl kurz studovat?

K přehrávání videí doporučuji počítač s reproduktory a stabilní připojení k internetu. Videa je však možné přehrávat i na mobilu či dalších zařízeních s připojením na internet.

JAKÉ VARIANTY KURZU VÁM NABÍZÍM:

Kurz můžete objednat:

  1. sami pro sebe,

  2. multilicenci do Vaší školy (50 přehrání).

POZITIVNÍ PROMĚNU MŮŽE ZAŽÍT CELÁ VAŠE ŠKOLA
Untitled_Artwork 14.png

Právě multilicenci vám chci doporučit. A proč?

 

je cenově výhodnější

kurz je vhodný úplně pro všechny nástroje

pozitivní proměnu může zažít celá vaše škola (ne pouze vy sami)

"Jedna z nejdůležitějších povinností učitele, ne-li ta nejdůležitější, je naučit žáka správně cvičit."

Karel Leimer

Untitled_Artwork-2 4.png
TOTO VŠE ZÍSKÁTE, KDYŽ SI KURZ POŘÍDÍTE:

přes 60 minut videomateriálu

 

PDF pracovní sešit na vaše poznámky 

 

cvičení a strategie, která ihned využijete s vašimi žáky a která změní váš pohled na cvičení

 

přístup ke kurzu po dobu jednoho roku od zakoupení (PDF materiál si stáhnete a zůstane vám napořád)

Untitled_Artwork-6 2.png

Technika cvičení je důležitější než cvičení techniky, tvrdil už Franz Liszt.

Jsem přesvědčená, že kdybychom se jeho heslem řídili, zažili bychom velký rozdíl. Hodiny by nebyly jenom o nacvičování. Učení by učitele nestálo tolik energie, ale naopak by mohli zažívat společně s žáky radost z hudby.


Chcete poznat metody a strategie, které vaše žáky přitáhnou ke hraní a cvičení a do vaší výuky přinesou svěží vítr? Neváhejte a objednejte si kurz ještě dnes.

PŘIHLÁŠENÍ A OBJEDNÁVKA KURZU
Studies
I have been playing the recorder since childhood and after graduating in flute from the Conservatory in Brno, I devoted myself professionally. I visited courses and seminars such as the Summer School of Early Music in Prachatice, and took private lessons in the Netherlands with Heiko ter Schegget (Utrechts Conservatorium). I graduated from Masaryk University in the Theory and Practice of Ancient Music. I completed a course with Peter Holtslag at Hochschule für Music und Theater Hamburg and continued my studies with him at the Akademia Muzyczna in Cracow, where I earned a master’s degree. Afterwards, I studied recorder with Carin van Heerden at Anton Bruckner Privatuniversität Linz (2011–2013). 
Studying abroad with these amazing teachers and flutist was very complex and enriching experience. I feel the need to continue and to pass this on to my students.
Přihlášení a platba
bottom of page